Sjuk pojke





Natten från hell. 
Melker måste haft ont någonstans, kanske halsen? Han kunde i alla fall inte sova. 1 vaknade han, halv 4 somnade han om. Förstår ni hur lång tid 2,5 timme är på natten? Det var så synd om honom, och han skrek och försökte säga olika saker han ville. "Bompa" "där" "ont" och han låg i sin säng, vår säng och sin igen. Gav Välling, vatten. Till slut satte jag på barnprogram och tänkte att han skulle bli lugn och det blev han men så fort han blunda och nästan sov så började han gråta. Så vi gick upp lite och gick ner på nedanvåningen men inget hjälpte. 
Dum som jag var så gav jag inte Ipren tidigare för jag trodde inte det hjälpte mot halsont? När han hade fått det vid halv 4 så somnade han. Vet inte om det var av Ipren eller utmattning. 

Björn skulle med sin TV4 grupp på sommaravslutning idag så det blev stimmigt då det skulle packas och sen skulle vi köra honom till stan. 

Resten av dagen blir lugn så lillkillen får repa sig.


  Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0