Slipdamm





Städat Melkers blivande rum från en massa skit och sen kämpat för att få bort allt slipdamm. Sopborste dammsugare och dammduk, nu vädras det. Vilket meck alltså. Hoppas på att kunna börja måla imorgon innan jobbet. Vet inte annars hur jag ska få bort mer damm? 

 
 
Efter: 

Ser ju lite bättre ut nu.. 
 
Efter jag gett upp kampen mot dammet fick jag ett ryck att måla lite grejer istället, kolla resultatet!
 
Den vita lyktan köpte jag för en tia på plantagen och brickan typ 15kr på loppis.
Före:
Efter:


Nu vill jag måla allt bara för det men ska försöka att inte gå bananas ;) 
 
Jag håller mig alltså sysselsatt utan grabbarna. Ska somna till solsidan, plöjer genom alla säsonger igen, jag tröttnar aldrig, det är så roligt!
  Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0