Springer på reserven








Så fort Melker hade somnat gav jag mig ut och sprang. Kändes som att jag sprang längre, det var så jobbigt! 
Jag får väl igen det sen när jag är gravid och slipper ryggont, eller att smärtan blir mildare åtminstone :) 

Nattningen gick snabbt idag. Fast inte konstigt Melker är trött, han sov lika dåligt inatt som nätterna innan dess. Inatt var nästan värre för Björn sov i sängen och jag hade somnat på hans sida. Jag skulle alltså gå runt Björn när jag skulle ge nappen och någongång fick Björn gå upp och sen bytade vi plats. När Melker fick komma över till oss och fått välling började han skrika och gråta för han ville se bompa. När jag sa nej började han med 'Pappaaaa bomba BOmpaa' 
Då kollade jag klockan och hon var 02.30. Jag försökte lugnt att förklara att det var ingen bompa för dom låg också och sov och det skulle Melker också göra osv. Som tur var somnade han om då. Resten av natten sov han men hostade så vi vaknade ju ändå. 
Ni kan ju gissa hur pigga vi var imorse. 

Vi kom ju ut på promenaden med Sofia men efter det var vi bara hemma tills Björn slutade. Melker älskar ju sina nya bilar men det började ösregna och då ville han ut, så vi pälsade på honom. 

Men påvägen till altandörren hann han ändra sig igen. 
Då skulle han leka med bilarna. Jag försökte övertala honom att gå ut ändå.

Det gick sådär.



  Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0