Stockholm





Uteservering, utgång, middag hos Björns moster, polo, frukost i en park m.m :) 

Vi bodde en natt på hotell och en natt hos Emanuel. Jätte roligt att komma iväg lite :) 

Och hur roligt är det inte när man kommer hem och får krama lilla älsklingen igen!

När vi kom upp i fredags så åt vi först lunch med Emanuel sen gick vi en runda och bara kollade, satte oss på en uteservering innan jag och Björn åkte till hotellet och tog en powernap. Melker hade nämligen väckt mig 04 igen..
När vi var glada och pigga igen så åt vi på Sturehof (såå gott) sen tog det här gänget oss till escalier, The Wall och Berns gallery (?). Sen orkade inte jag och Björn mer så det blev donkan innan vi åkte till hotellet. :)
I lördags tog Emanuel oss till hästpolo där det bjöds på mat och dryck. Ja polo, men det var jätte kul att se faktiskt. :) Ännu roligare blev det efter några glas champagne ;)




Efter det här var vi och hälsade på Björns moster :) 

Sen på kvällen mötte vi Emanuel hos en av hans vänner som bjöd på efterrätt och så satt vi där och pratade. De andra gick ut men jag och Björn åkte till Emanuel och det var rätt beslut. Kunde vi äta frukost i parken på söndagen innan det var dags att åka hem. 



Så skoj att åka bort bara jag ochBjörn, vi hade så skoj:) Emanuel hade styrt upp det bra till oss:) 

Sen som jag skrev är det ju underbart att få komma hem till guldklimpen❤️


  Kommentarer
Postat av: Dina

Men åh, stiligaste paret ever, där har du din prins!! ;)

Svar: Haha tack dina! :D
ise

2014-06-09 @ 12:06:33
URL: http://deewa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0