VM





Puh, blev 5 km ikväll, det var jobbigt idag!

När jag kom in igen så tände vi grillen lite spontant och fick ihop en riktig grilltallrik. Hur lyxigt är det inte med grill. 
Så gott ju!

Nu är det VM på, det är väldigt viktigt i det här hushållet. Så ni ska förstå, Björn somna halv 3 inatt för han var så exalterad. Som en unge dagen innan julafton. 

Efter första låten fick jag den 
"Vi hörs om en månad älskling, prata inte med mig innan dess" 

Jag får väl njuta av godiset Björn fick med från en golftävling idag. Chokladen från chocolatte hann man ju inte smaka men lakrits var där kvar ;) super salty, min favvo!

  Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0