27 år





Varit en lång dag på jobbet. Hämtade Melker och Kajsa hos mamma och de hade haft det bra åtminstone. Melker hade tydligen busat non-stop så han somnade gott i bilen påväg hem. 

Väl hemma stod det en bukett rosor och en lapp där Björn skrivit att jag var värd dem fast vi skulle fira mig nästa helg. Har en känsla av att han visste jag inte skulle vara på humör när jag kom hem och blommor fungerade, jag blev glad ❤️

Jag är nog lite barnslig gällande födelsedagar, men hur ofta fyller man år en lördag. Man vill ju ändå helst ha en mysig dag med familj och vänner. Lotten var faktiskt på jobbet och hade köpt 3 tablettaskar jag kunde äta i kassan, hon är rolig. :)

Nu ska jag äta lite pannkakor till en film, kanske till och med dricka ett glas vin och vara i alla fall lite glad idag. 



  Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0