Då blir det värt att vara trött





Mina tidiga morgnar och fullspäckade dagar kom ifatt mig när jag kom hem idag. Jobbade ju förra helgen och sen dess har det varit fullt ös känns det som. När jag blir tillräckligt trött kan jag i princip somna sittandes, nästan ståendes. Bäddade ner mig i soffan och skulle "bara" sova en kvart medan Björn var hemma om innan hans fotbollsträning. Alltså jag vaknade knappt igen. När Björn gick vaknade jag till men sen somnade ju jag igen, vaknade till efter kanske 10 minuter när Melker skulle köra sina bilar på mig. Nästa gång jag vaknar så har Melker krupit upp i soffan, lagt sig tätt intill och somnat bredvid mig. Så gulligt! 

Tur att han är så snäll när hans mamma somnar sådär. Bar upp honom i sin säng och gav välling så att han skulle sova vidare. Han har somnat innan 19 så jag får väl gå upp 5 imorgon bara för att jag var så glad att jag skulle slippa det!

I alla fall när Melker var nattad och jag kom ner igen så ser jag att en klasskompis skrivit att vi fått resultatet från vår senaste salstenta. Det är så nervöst att logga in och se sitt resultat 🙈 Jag hade fått VG! så jäkla skönt. 
Jag hade nämligen missat en hel uppgift på många poäng för att jag inte läste tentan ordentligt. (Gjorde tentan en lördag och stressade för att hinna med tidigt tåg hem.) Ska bli kul att hämta ut tentan sen och se kommentarerna från lärarna :) 


Delkurserna från den här terminen, har 2 kvar. :) jag är nöjd och firar med vin, kex och ost. Mumma. 






  Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0