Där försvann den ångesten. (Och de pengarna.)





Varit hos tandläkaren för första gången på 7 år. Tandläkarskräck blandat med oviljan att lägga pengar på något så jobbigt har varit anledningen. 

-  INGA hål :D 
Så skönt!! 

Däremot ska jag ha bettskena för jag gnagar sönder mina tänder. Har ju jätte ojämna så fick slipat till det värsta så det är jätte skönt! Melker var med mig, satt på en stol och åt majskrokar. Duktig. Efteråt ringde jag till Björn och berätta att jag inte hade några hål och han var så glad:

- jag hade inga hål!!
"vaaaa tänk att du kan göra något utan att det blir svindyrt någongång." 
- alltså nä, men jag måste ha en bettskena.. 
"Vad kostar det då?"
- mellan 3000 och 3500kr. 
"Jaha."

Nu ska jag unna mig en lunch på stan med syrran :)
  Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0