Nu blir det gos!





Jag skrattar fortfarande åt i lördags, vi skulle spela in en låt och efter första försöket så säger han som jobbar där "Ni får nog välja en annan låt"
Det kan ju inte ha låtit bra.


Idag har jag jobbat på maxi hela dagen. Björn hämtade mig när jag slutade så åkte vi direkt till maxi Råå och storhandla. Ja Varför inte. Nu lägger jag Melker sen blir det slappekväll med Björne i soffan. Han ligger verkligen på plus idag, han hade impuls köpt en tröja åt mig när han var på MQ. Jätte snällt :)

Weheartit.com

En uppdatering: jag bestämde mig för att springa innan jag satte mig i soffan och det är ju så skönt efteråt. Älskar att jag hittat motivationen!


När jag kom hem såg vi '12 years à slave' och den var ju jätte bra. Fruktansvärt att se hur ond människan kan vara, men verkligen en bra film. Den måste ni se. 

  Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0