Förena nytta med nöje ❤️





Melker är rolig. Jag gick ut med honom en långrunda på morgonen igår och en runda på eftermiddagen för att han skulle få leka av sig, så kunde han leka själv och jag få lite plugg gjort medan vi var hemma var tanken. Vi kollade på kossor, gungade och plockade blommor m.m sen andra gången vi var ute så gick vi till biblioteket och affären för att handla glass. Men han var inte sugen på att leka själv när vi var hemma, det var roligare att distrahera mig:) 

"TITTUUUT!!"

Fick ändå lite gjort, när han vilade middag. 

Melker somnade vid 19 och jag skickade in inlämningen bara en timme senare. Korrekturläste inte ordentligt, tappade orken där på kvällen, men men.
Det blev ändå en rolig dag med Melker, det är ju inte så ofta man är hemma en hel dag bara han och jag. Han är i en period där han vill att alla ska skratta åt honom, en riktig pajas :)




  Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0