Fredagkväll.






Jag har gjort lite nytta idag, Har rensat garderoben, plockat ner sommarkläderna från vinden och tagit upp vinterkläderna. Skönt att bli av med dem. Tog en liten joggingrunda också,  tänkte springa minst 20 minuter men 12
minuter och 20 svalda flugor senare så tog orken slut och jag var hemma igen. Sjukt otränad.

Björn hade lagat mat när jag var tillbaka och nu ser vi en film i soffan. Jag ska öppna på maxi imorgon så borde gå och lägga mig. Helt färdig är jag, det är för många tidiga morgnar. Ändå lägger jag inte mig i tid. Det är som att när jag är för trött så får det motsatt effekt och jag blir stressad över att klockan är mycket och rädd att jag ska försova mig, sen är det helt omöjligt att somna. 

Trädäcket är förresten klart och snart staketet. Grind ska till och lampor ska upp. Såhär ser det ut nu: 


Kommer att bli bra! 
  Kommentarer
Postat av: Dina

Tjusigt! Vad mysig trädgård ni har :)

2014-05-17 @ 00:06:22
Postat av: Jo

Fint ni får det!:)

2014-05-17 @ 11:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0