Godmorgon tisdag!





Sådär ja. Varit uppe sen kvart över fem och har hunnit ta mig till Halmstad och även hunnit förbereda mig inför grubbarbetet efter föreläsningen. Till och med haft sms-slagge med Björn, och vunnit. 

Nu ska vi ska snart ha redovisning. Lite lättare idag då det blir lite diskussion men jag vänjer mig aldrig vid att stå framför flera stirrande ögon. 
Lite lättare är det kanske nu när man känner klassen och vet att ingen dömer, alla är snälla. Fast det är jobbigt ändå🙈

Björn var så snäll och kom hem med skor till mig förra veckan. Sköna är dom :) Jag tror det är en pik att jag ska börja träna men dom är perfekta att ha i skolan med.  kanske inte så snyggt till byxorna men de känns som pyjamas byxor och i skolan är det bekvämt som gäller ;)




  Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0