Hästar, kor och får.





Vi svängde inom Rydebäcks gårdsbutik påväg hem efter vi hämtat Melker hos sin farmor. Han sov där till idag så vi fick sova hela natten, kanske man blir frisk snart. Melker fick hur som helst titta på djuren på gården och han tycker det är jätte intressant. 

När vi kom hem lagade jag pannkakor efte det fick Melker hjälpa mig att dammsuga och blev som vanligt hysterisk när vi skulle lägga undan den. Björn har börjat spackla på Melkers rum och nu är han på aw i stan. 

Imorgon är dagen det skulle jag vilja säga.
Men dagen det är inställd, eller framflyttad. Sång, paket och frukost på sängen - allt framflyttas. Detta på grund av för stor tråkhetsfaktor. Nytt datum blir istället 10/5. Jag lånar mammas dag det här året. 
Så kan man väl göra. 


Lite bilder från idag. 



  Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0