Intensivt





Gårdagen på jobb gick lättare. Känslan när jobbhelgen är slut och det är två veckor till nästa gång är för härlig. Jag fick ett sms att grillen var tänd hos en grannfamilj och blev serverad god mat direkt när jag kom dit :) Melker hade somnat på deras soffa. Vi hade så roligt när vi satt och prata skit så vi var inte hemma förrän nästan 23. 

Det var alltså en trött familj som gick upp imorse. Även Melker som sov hela natten vilket nästan aldrig händer. Vi har en tuff vecka framför oss nu, jag ska till halmstad fyra dagar och ligger efter sen jag var sjuk. Björn hast möte eller träning efter jobb varje dag med. Fast allt känns lättare när man vet man är ledig i helgen :) 


Weheartit.com
  Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0