Sommardagar






Björn tog med oss till ålabodarna igår så hade vi pizza-picknick :) det är den bästa picknicken om ni frågar mig. På kvällen gick vi en långrunda vid vattnet mot Råå och det är ju så fint. Vi trivs verkligen att bo här. 

Idag fick jag besök av Louise och Helena som kom med frukost. :) lilla Ebba också så klart:)
Men de har åkt nu och Melker sover middag. Nu väntar vi på Caroline istället som ska komma med lunch, knappt god dag. Jag får inte mycket vettigt gjort bara men jag skjuter upp det till imorgon. Ska inte bli lika fint väder då.

Jag hoppas på att Björn ska köpa en grill idag det hade varit gott.. 










  Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0