Behöver mörkläggningsgardiner





Fått målat köket idag. Skönt att ha det gjort. Jag är ju ingen målare precis men nu är det mer vitt än den fula gula färgen det var förut. 

Sprungit också, långt som igår 5,45 km.
Det är jag nöjd med. :) 
Så åt jag upp kalorierna jag sprang när jag kom hem på popcorn. 

Jag hoppas att det inte blir en repris på gårdagens natt. Melker vaknade, ville över till oss och började stimma. Han jagade Kajsa och prata stoja och höll på. Jag tänkte att då är väl klockan runt 7, men nej.. 04.15! (!!!!!!)
Jag bara nej nej nej du ska sova och försökte med välling. När inte det fungerade satte jag på barnprogram men det var inte intressant så jag fick gå upp. Det är första gången han gör så. Han har ju alltid vaknat på nätterna men aldrig tvingat upp mig så mitt i natten. Jag la mig på soffan invirad i täcket och Melker körde sina bilar på mig. Klockan 6 somnade han om. Helt sjukt. Sen ville han såklart inte upp kl 7, vem ville det. 

Tycker det är jätte märkligt hur han kunde vakna helt speedad vid den tiden. Hoppas det aldrig händer igen. 

Märkligt nog är jag inte så trött idag. Men jag känner väl av det när alarmet tjuter imorgon.

Godnatt!

  Kommentarer
Postat av: Emma

Haha jag vaknade också precis 04.15, alldeles för pigg, det var så ljust ute och en stor fågel satt och "pickade" hål i min soppåse jag hade råkat glömma på balkongen :)

Svar: Konstigt! :) haha kul att plocka den soppåsen dagen efter🙈
ise

2014-05-28 @ 00:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0