Mycket att se fram emot.





 
Första joggrundan på x antal månader avklarad! Det gick som förväntat, håll och andnöd efter 2 km. Jag vet att jag brukar komma igång mer efter 3-4 gånger, det är bara att hålla ut. Låter konstigt men jag ska börja träna nu för att komma i form tills jag ska bli gravid igen. Träna för att bli tjock låter ju helknas men så ont jag hade i kroppen under graviditeten med Melker vill jag inte ha igen, kan jag göra något för att "förebygga" så vill jag göra det. Björn håller förstås med och har påpekat att han inte vill höra gnäll i 2 veckor efter att jag tömt diskmaskinen den här graviditeten. 
 
Våra planer är, som det ser ut nu, att vi ska åka iväg på en långresa när jag är mammaledig. Hyra en lägenhet någonstans i ett par månader och bara njuta av att umgås med familjen och ha det härligt. Vem vill inte slippa tvätt och städning när man är föräldraledig, speciellt med nummer 2 kan jag tro. Bara njuta av nya familjemedlemmen och se till att Melker har det bra. ❤️
 
Jag sitter i sängen nu tills lilla bobo somnat och tittar på bilder sedan sist vi var iväg.
Bra pepp till att börja träna :)
 
 
 
 
 
  Kommentarer
Postat av: Lotten

När e det dags? hahah

2014-05-13 @ 21:04:13
URL: http://lottenss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0