Polisinsats






Tåget var försenat idag på grund av polisinsats. Blir man ju nyfiken.
Tur jag åker så tidigt så jag inte blir försenad.

Igår var jag på kryddparty hos min syster. Det låter jätte tråkigt men där är en vitlökskrydda och en grönsaksbuljong som är så himla gott att göra dippa på. Var ett par år sen jag hade kryddorna sist så jag blev så glad när jag äntligen kunde köpa dem igen. Jag vann 3 andra kryddor på lotter också så jag fick mycket för pengarna.
Hade Melker med dit så han somna inte förrän 21.30 igår. Han kommer att vara jätte trött idag.. Jag hann gå innan han vakna imorse så kan undra hur det gick för Björn. 

Nästa vecka ska jag färga håret hos min kusin som går frisörlinjen. Kan inte bestämma mig hur jag vill ha det. Jag har rött i det nu, det blir så svårt att få en ny fin färg då. Får höra vad kusin säger.. 
Weheartit.com






  Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0