Pre-summer






älska att gå upp till det här fina vädret. Få solen på sig när man väntar på bussen 06 , vilken bra start på dagen!

Jag har inte läst vad jag skulle till idag men ibland är det så gött att slösurfa på tåget medan jag dricker mitt kaffe. 

Sprang igår, 3,5 km , mm sakta men säkert. Hade kunnat lite längre men jag har inte hittat en bra runda. Skulle haft i alla fall 6 km runda så kan man gå om man inte orkar mer. Tycker om att veta hur jag ska springa så jag vet när jag orkar längre och det är skönt att veta hur långt man har kvar. Ska ta en runda med vagnen idag och kolla runt. Sist jag hade en period och brukade springa så var det 6-7 km var gång. Mitt personliga rekord är 8 km. Hade varit kul att klara milen i sommar. Fast det känns långt bort just nu. :) 



  Kommentarer
Postat av: Jo

Mitt mål är också 1 mil i sommar :)
De fixar vi ;)

Svar: Jaa. 💪 ska vi klara!
ise

2014-05-21 @ 11:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0