Sjukdomar på gång





Melker sa jag älskar dig för första gången idag. Jag och Björn blev helt paffa och jag började nästan lipa, blev så rörd! Så jävla gulligt. (och han sa det inte ens till mig)
 
Tyvärr så börjar han bli sjuk stackaren, hostar och rosslig i andningen. När han somnat är det dags att ringa runt efter barnvakt då jag har obligatorisk föreläsning imorgon och onsdag. 


Förresten så klarade jag 3 km igår! Sprang efter jobbet. Bättre än 1.6 km som första dagen jag sprang.. Skamligt :) 

Nu mitt obligatoriska kvällsmål; en skål popcorn som jag dippar i en blandning av A-fil, ketchup och grönsakskrydda! Mmmm lika gott varje kväll.
 
  Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0