Småkryp






Det gick smidigt på jobbet idag, tiden gick snabbt. Björn och Melker hämtade mig när jag slutade så åkte vi till Pålsjö och köpte våfflor. Det var riktigt skönt att sitta i solen men upplevelsen blev lite störd, det var tusentals larver som hängde ner från träden, en i personalen sa att de inte varit så tidigare år. De var överallt nu. Hängde som spindlar ner och dingla. I bilen hem sen hade Melker en i nacken och jag en i jackan. Huh, Kryper i kroppen på mig sen vi kom hem.

Väl hemma efter det vid 17-18 tiden så skulle familjen vila lite, vaknar 20 igen. 
Spännande när Melker kommer att vakna imorgon... 
Fast vaknar han efter 6 så var det värt det, älskar att sova efter jobbet. Speciellt med Melker sidan om. 

Ja det är skönt med en lugn helg utan planer, förutom jobbet då. Det händer inte ofta hos oss. :)







  Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0