Möhippa!






Idag är jag så trött men nöjd efter en rolig helg :) 

I fredags bjöd vinke mig och Pauline på grillat. Melker och Linnea fick bada :)  Björn kom haltandes efter sin fotbollsmatch senare på kvällen. 
Lite vin och lite skitsnack är ju alltid trevligt.

Igår var det möhippa för finaste Louise. Det blev en lyckad dag! 
Började med båttur, sen spelade vi in två låtar, bowling, en limousin tur och sedan mat i en lokal där vi lekte lekar. Kvällen avslutades i stan där Louise fick sjunga igen på scen :) det blev mycket skratt och ändå hyfsat lugnt med drickan. Lagom :) var hemma vid 00.30 , vi hade ju börjat 10 så då var man helt slut. 







Och idag skiner solen och jag ska tillbringa morsdag med min lilla älsklings pojke❤️ Kan ju inte bli bättre.
  Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0