Vill ju ha en film till mina popcorn.





Melker somnade sent igår på kalaset vilket gjorde att han var fruktansvärt gnällig idag. Det blev inte bättre när Björn väckte honom från sin middagsvila, visst han vaknade till ett tag och stimmade men sen började gnället igen. Jag kan bli tokig på gnäll för det spelar ingen roll vad man gör och om man leker eller ej för inget duger. Det är bara att låta monstret sova nu och hoppas att han vaknar på rätt sida imorgon. Det är vårt eget fel, kan bli svängigt humör när man tummar på rutinerna. 
 
Resten av kvällen blir stillsam, tråkigt att där inte är någon söndagsfilm! Björn har börjat se en serie i smyg, utan mig. Detta borde vara förbjudet enligt sambolagen. Han har sett en hel säsong och är helt fast, så ja, han är inget vidare sällskap. 
 
Vi köpte Apple tv för någon vecka sedan men får inte igång det. Irriterande! Antagligen för gammal tv.
 
Funderar på om jag också ska börja se en serie, helst en som är så bra att Björn blir jätte avundsjuk för jag ser en så spännande serie. Har ni någon bra att rekommendera? Inte Suits och inte Sons of anarchy :)
 


 
  Kommentarer
Postat av: Jo

Breaking bad. Jätte bra!

2014-05-12 @ 10:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






Behöver du hjälp
med en ny bloggdesign ?

Design by

RSS 2.0